Se enkelt indlæg
Gammel 20-06-2009, 20:51   #43
StonesTM
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2009
Lokation: Vestsjælland (Ringsted Området)
Alder: 50
Indlæg: 104
Styrke: 15
StonesTM er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Razmo Se meddelelser
Så når nogen siger til dig "vælg en som dig selv", så er det et ambivalent svar at få, for desvære har de ret i langt de fleste tilfælde... men på den anden side, er det så ikke ok, at finde en som sig selv? en der forstår?

Jeg kan kun anbefale det, for det er altså en force af dimensioner for et forhold, når man er på øjenhøjde, og lige børn leger som sagt bedst... det tror JEG i hvert fald på. I øvrigt mener jeg ikke at man kan "tillade sig" at kræve noget man ikke selv kan levere, for så er man ikke et hak bedre selv.

Der er da nok nogle få raske "normale" som er undtagelsen til reglen, men god fornøjelse med at finde vedkommende
Hej Razmo.

Jeg har intet problem med hvis jeg skulle falde for en pige som er førtids pensionist, på flex, er bistandsklient eller lign.

Men min pointe er, hvor skal jeg begænse mig pga folks holdninger, Jeg forstår bare ikke holdningen find en som dig selv.

Jeg leder jo bare efter en sød pige/kvinde som jeg kan fungere sammen med, at jeg så i forvejen er ret kræsen, da jeg har en del krav, før jeg kan falde for en pige gør det hele så meget sjovere ;P

Jeg løber rundt med en forholdsvis høj IQ hvilket for mig betyder at jeg ikke bare falder for frøken hvem som helst, da jeg vil have en jeg kan kommunikere med, i forhold til alle livets aspekter.

Men det som generer mig er at jeg gentagne gange ser folk der sidder i samme situation, og giver folk ret i at vi er "mindreværdige" det er simpelthen en holdning vi må have udryddet, da det ikke gavner os på nogen måde.
StonesTM er ikke logget ind   Besvar med citat