Se enkelt indlæg
Gammel 11-04-2013, 17:12   #22
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Så er der svar på min genbehandling af sagen - jeg ER sørme nu omfattet af Personkredsen!

Dernæst laves der er trylleregnestykke, der påviser en medicin-udgift så stor, at jeg kan få Kronikertilskud - og VUPTI, er min egenbetaling ikke over de magiske 6000 kr. om året - så "æv bæv du får ikke noget af os"!

Der er bare det lille problem, at den underskrivende 'sagsbehandler' åbenlyst er så inkompetent, at der ikke kan læses en Apoteksudskrift indenad, og man ikke ved, at visse medicintyper (de minus-tilskudsberettigede) IKKE må tælle med i Kronikersammentællingen - så NEJ, ifølge min egen læge kan jeg godt GLEMME alt om det Kronikertilskud.

Til gengæld har Forvaltningen så 'glemt' at genbehandle ALLE de andre punkter jeg OGSÅ søgte §100 til - med henvisning til deres 'tidligere afgørelse' - som er truffet på et grundlag de fremhæver med fed skrift - og som ER dokumentérbart IKKE-gyldigt.

Og - løbe,løbe, pust, stønne - så er sagen hastekylet over til Det Sociale Nævn - som pr. brev idag oplyser mig om deres kendte '9-10 måneders sagsbehandlingstid'.

Altimens medierne fortæller os, at Nævnet skal nedlægges....

Men det at sagen er afleveret hos dem gør, at Forvaltningen 'desværre ikke kan genbehandle sagen' fluks og rette deres åbenlyse og meget pinlige fodfejl, 'da den nu er sendt videre i systemet og således er ude af deres hænder'.


Goddag mand økseskaft....


Var der nogen der sagde 'med tilbagevirkende kraft'?

ER nogen som helst blevet tilkendt noget tilbagevirkende - eller tæller hver eneste måned de kan snyde os borgere som en ren besparelse på kommune/statsbudgettet?
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat