Se enkelt indlæg
Gammel 11-01-2009, 17:19   #8
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lars Dubo Se meddelelser
Som jeg læser det er kommunen ude på, at sætte dig på kontanthjælp, så du skal nok have en retshjælpadvokat til at se på det. Lars
Jeg har været på discount førtidspension siden jeg blev 18 år gammel Lars (læs kontanthjælp) pga. mit Asperger Syndrom og andre lidelser... så jeg tror ikke helt det er derfor

Men enig i, at de nok gerne ville have mig til at blive PÅ kontanthjælpen på ubestemt tid... ved det ikke, men det kunne virke sådan... i bund og grund handler det nok bare om at få mig til at koste så lidt som muligt... Det har jeg det egentligt fint nok med, men forstår ikke at de endnu ikke har fattet at det er på en førtidspension.

Det er bevist, at det cirkus Hjort sætter i værk pr. ledig i dag, koster lige så meget at finansiere, at det er billigere at ansætte de ledige i de manglende stillinger i det offentlige med fuld løn, som samtidigt ville løse nogle af velfærdsproblemerne, så jeg MÅ da være billigere hvis de fik fingeren ud og tilkendt mig den førtidspension.

Men så igen... hvornår har Hjort's beskæftigelsescirkus sidst vist sig økonomisk og effektmæssigt holdbar.

Sidst redigeret af Razmo; 11-01-2009 kl. 17:24.
  Besvar med citat