Se enkelt indlæg
Gammel 06-09-2008, 08:46   #20
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Hej Pippi! Tja, hvor er velfærdet henne for os... Det må vel være det der med, at kan du arbejde kan du få (eller rettere klare dig selv), og kan du ikke, må du gå...

Hej Kimse! Det med at §34 skal fratager over tid, forstår jeg ikke. Jeg har været på kh i 3 år, har fået §34 fra starten uden, at jeg søgte eller bad om det, det blev bare automatisk lagt oveni kh. I 2 år fik jeg samme beløb hver måned, det sidste års tid har jeg fået et forhøjet beløb pga særlige omstændigheder. Jeg har ca 1000kr at leve for om måneden. mister jeg den særlige støtte, har jeg UNDERSKUD på budgettet hver måned til dækning af mad, transport, tøj, tandlæge mv. Ligsom Nusli er jeg blevet stavnsbundet til min nuværende bolig, idet min økonomi er så elendig, at jeg ikke kan låne mig til det, det koster at flytte herfra... Selv efter en flytning vil min økonomi ikke være forbedret, idet jeg har fået at vide af kommunen, at det jeg sparer i husleje, mister jeg i §34-støtte. Og så sidder jeg der, stadig med 1000kr at leve for om måneden, men til gengæld med en gæld, jeg ikke kan betale tilbage...
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat