Se enkelt indlæg
Gammel 04-02-2012, 17:58   #2
sannemus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 08-10 2009
Lokation: Odense
Alder: 61
Indlæg: 382
Styrke: 15
sannemus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af §ABC Se meddelelser
Jeg har efterhånden læst en del indlæg her på siden om at vi jo er billige når vi ansættes i fleksjob...
DET ER IKKE KORREKT !
selvom der gives tilskud til lønnen, er det kun til grundlønnen, altså er alle tillæg der betales, IKKE omfattet af tilskuddet.

I mit tilfælde er der tale om 7 løntrin der ikke gives tilskud til, men udbetales som en fuldtids stilling.
Mit fremmøde er 12-15 timer, således er der en pæn del af min løn som ikke får nogen form for tilskud, og jeg har dermed en reelt højere timepris, for arbejdsgiver, end en person med samme løntrin. i ordinært job.
Dette til trods for at kollegaer og jeg får samme løn udbetalt.
Okay§ABC
Jeg har lidt de samme forhold som dig, for jeg får omkring 4500 i kvalifikationsløn udover grundlønnen.

Men trods dette har jeg regnet mig frem til, at arbejdsgiver reelt betaler for 16timer, når alt medregnes..og jeg har på et tidspunkt arbejdet 26,5 time, senere 25 timer og nu kæmper jeg for at få lov til at gå ned på 21,5 time..dog tilsyneladende forgæves

Jeg kender også mange i fleksjob, der kun får grundlønnen..og min fagforening var da også meget benovede over, at jeg kunne fortsætte med kvalifikationsløn dengang jeg overgik til fleksjob i 2006. Hvis jeg stopper i dette job, er jeg heller ikke garanteret andet end grundlønnen i et nyt job..og jeg kan måske ikke engang tillade mig at være kræsen

Men du har da helt ret i, at du får en rigtig god løn..så jeg håber det er et godt job med de rigtige skånehensyn, og at du kan beholde det i rigtig mange år
Mvh. Sannemus
sannemus er ikke logget ind   Besvar med citat