Se enkelt indlæg
Gammel 14-03-2007, 10:26   #15
Trylledyr
Banned
 
Tilmeldingsdato: 01-01 2007
Indlæg: 152
Styrke: 0
Trylledyr er ny på vejen
RE: Er du "Compliant"???

Hej Metro – og tak for rusketuren

Fin ide med en ”compliance-afvænning” – en rigtig selvhjælpsgruppe

Tror faktisk, at mange er gode til det der med ikke at finde sig i hvad som helst, det handler om at genfinde troen på, at man er ligeså meget værd som alle andre, og at hvis man ikke respekterer sig selv, hvordan skal andre så gøre det?

Jeg tror også (eller rettere: jeg ved), at man skal ikke have været i den bjørnesaks, der hedder det ”sociale sikkerhedsnet” ret længe, før man finder ud af, at hvis man bøjer nakken, går sagsbehandlingen måske lidt mindre smertefuldt. Det har noget at gøre med den skæve magtfordeling – ”ret ind til højre, eller vi lukker kassen, og det er en uvæsentlig detalje, at det vi finder på ofte er lovstridigt og endnu oftere er meget lidt gennemtænkt”

Al kamp er svær og smertefuld, men endnu mere smertefuldt er det at miste sin selvrespekt. Man er nødt til at spørge, om man vil være det bekendt over for sig selv. Man glemmer tit, at det eneste rigtige er at kæmpe for sine rettigheder, hvis man ikke skal tromles over ende. Det er derfor, det er så dejligt at have dig på banen, Metro. Du leverer med jævne mellemrum den rusketur, der skal til for at ihukomme, at vi alle er noget værd som menneske. Vi har alle sammen rettigheder, og de er værd at kæmpe for. Med andre ord ”spænd hjelmen” og kæmp. Det er da inspirerende

Heidien, vil du sakse til *************? Jeg er en dør til den der specielle menu, og der går fuldstændigt chokolade i det, hvis jeg gi’r mig til at forsøge

Knus
Trylle
Trylledyr er ikke logget ind   Besvar med citat