Se enkelt indlæg
Gammel 17-06-2014, 21:08   #6
siksak
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 17-06 2014
Lokation: slagelse
Alder: 55
Indlæg: 5
Styrke: 0
siksak er ny på vejen
kære Peter.. min historie er kort fortalt... : startede med en stor prolaps i 2004, blev forsøgt fjernet 3 gange uden held... fik indsat en discusprotese i 2006 med god virkning i ca 3 år, derefter tilbagevendede stærke smerter, og efterfølgende stivgørende op i 2011... Da der ingen virkning var af denne op, blev jeg åbnet igen, hvor man fandt ud af at intet var vokset sammen som det skulle... så blev den stivgørende op lavet om... Desværre har jeg ingen positiv effekt haft af disse tiltag, og står nu tilbage med en ryg/krop som er slidt ned, og morfinbehov hver dag. Det er ikke en arbejdsskade.. Jeg kan desværre kun køre bil med tålelige smerter ca 5-10 km .. , men dette udelukkes af at jeg fungerer bedst på oxycontin, som jeg ikke må køre bil på. så der må jeg vælge enten/eller.
Jeg har fået indstillingen idag til mødet, så der er lidt tid at løbe på.
Min sagsbehandler sagde til mig efter mødet, at jeg sagtens kunne få genoptaget ansøgningen om pension op igen, hvis det skulle vise sig at jeg enten ikke kan klare at arbejde den time om ugen, eller hvis det viser sig at være fuldstændig urealistisk at finde et job på de betingelser...
Min vaklen skyldes jo også, at jeg gerne vil anke afgørelsen, men er i tvivl om hvor lang ventetiden er før der falder en evt ny afgørelse... Vil bare gerne snart have noget fred Vh Anne
siksak er ikke logget ind   Besvar med citat