Se enkelt indlæg
Gammel 21-11-2014, 16:24   #13
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Jeg tror gerne, at en højere uddannelse kan hjælpe dem bedre på vej. Jeg har selv haft en fantastisk fysioterapeut, og den rigtige... Jeg havde været til rigtig mange forskellige i mange mange år, men først for få år siden kom jeg til et sted, som en speciallæge anbefalede - her kom jeg på et hold, og jeg fik øvelser, der gjorde, at jeg efter mange års smerter fik mindre smerter og fik mere styr på min ryg. Derudover lokaliserede hun præcis hvor smerten kom fra, og den fik hun behandlet, og det hjalp så meget. Jeg havde inden da også gået til alt muligt andet som alternative behandlere, osteopater mv.

Der er ingen der reagerer helt ens på deres rygsmerter/ryg-symptomer.

Den fysioterapeut og dennes kollegaer fik hele tiden løbende nyere uddannelser og kurser oveni deres egen alm. fysioterapi uddannelse, og netop den viden, hun havde, hjalp mig til at få mindre smerter.

I så fald er min mening at sundhedsvæsenet er utrolig langt bagud hvad rygproblemer angår her i Danmark. De er langt mere fremme i bla. Tyskland. Der er da flere, der tager derned og bliver behandlet.

Så fysioterapeuter må gerne for min skyld til gavn for andres vegne have en højere uddannelse, så de kan være bedre rustet i at behandle patienter.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat