Se enkelt indlæg
Gammel 25-10-2009, 09:31   #7
Viva
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2009
Indlæg: 20
Styrke: 15
Viva er ny på vejen
træls

Ledelsen har talt med den pågældende medarbejder og holdlederen, men de lagde ud med at fortælle dem, at hvis det kunne bevises hvad jeg havde fortalt, så blev de bortvist. Hun nægtede selvfølgelig alt og da vores holdleder støtter hendes udlægning af sagen, så har jeg ikke mange chancer for at bevise noget som helst. Han er jo også med til at mobbe mig sammen med hende.
Hun er blevet spurgt om hun ville lade sig flytte, men det nægter hun også.
Til det sidste møde jeg var til, sagde ledelsen at de ikke mente at det var deres opgave at løse konflikten, for de var jo ikke nogen domstol !!
De mener ikke at jeg har klaget nok over forholdene, selv om jeg har klaget over 20 gange til holdlederen, 3 gange officielt til afdelingslederen og i to apv skemaer !
Min tillidsrepræsentant har været med ved møderne og støtter mig 100%
Min Sikkerhedsrepræsentant har jeg ikke set skyggen af overhovedet på noget tidspunkt!
Ledelsen vil ikke engang anerkende at sagen er anmeldt som en arbejdsskade og de forsøgte faktisk at stoppe mine sygedagpenge ved at meddele kommunen, at jeg holdt ferie, til trods for at jeg dagen før havde afleveret en lægeerklæring, hvor der stod at jeg var sygemeldt mindst 8 uger.
Det eneste, der har holdt mig oppe de sidste 5 år, er min stædighed og det er også den som gør at jeg har kræfter til at kæmpe for retfærdighed nu !!
Viva er ikke logget ind   Besvar med citat