Se enkelt indlæg
Gammel 24-01-2016, 21:01   #14
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
He he plattenslager he he ja så har man hørt det med

Skulderklap...tja de er da der...men det er nok ikke dem der er mest af...selvom mange er glade for siden..

Der er desværre også en hel del som åbenbart ikke er glade for siden og det viser de tit når de skriver til mig...

Du skulle lige vide hvad jeg har lagt "ører/øjne" til i de 10 år siden har eksisteret..

Men men nu har jeg ikke oprettet siden for at få skulderklap eller ros

Den er oprettet for at kunne hjælpe de mennesker som gerne vil hjælpes...

Min person betyder ikke noget i dette...hvorfor jeg også har forsøgt at lave alt så anonymt som muligt...når det kommer til min person..

Dem der betyder noget...ja det er alle dem som hjælper til herinde med at svarer på folks spørgsmål ...og så selvfølgelig dem der stiller spørgsmålene

Også en god aften til dig og selvfølgelig alle andre..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat