Se enkelt indlæg
Gammel 26-09-2013, 08:30   #1
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Søger du førtidspension - så undgå politiske debatter på nettet!!

Syge borgere skal passe på med at blande sig i den offentlige debat, hvis de gerne vil have en førtidspension.

I Faxe Kommune har en langtidssyg 61-årig mand fået trukket sin ansøgning om førtidspension i langdrag.

Det har kommunen gjort med direkte henvisning til, at manden jævnligt skriver blogindlæg, er politisk aktiv og har deltaget i et par tv-debatter – hvilket ifølge kommunen kan betyde, at han også er i stand til at gå på arbejde.

- At jeg kan skrive og udtrykke mig er både en velsignelse og forbandelse. En velsignelse, fordi jeg får vreden og afmagten ud, og en forbandelse fordi jeg bliver straffet for det, siger sagens hovedperson, Johnny Larsen.

Han har været sygemeldt i tre år med depression, kræft og KOL og startede sidste år bloggen 'Rapport fra en syg stodder' på Avisen.dk – med kritiske beretninger om sine egne og andres oplevelser som syge i det kommunale system.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfu...cle2107051.ece

Historien taler for dig selv, men er desværre ikke en enlig svale (siger den syge høne med snart 11.000 indlæg på K10)

Jeg har også fået på puklen fordi jeg kan skrive, og fordi jeg er aktiv hér...og der og alle vegne.

Sidst redigeret af Ninja; 26-09-2013 kl. 08:33.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat