Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 27-02-2014, 18:14   #1333
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Selvom jeg har dampet i flere år, så er vanen også stadig indgroet - jeg kan STADIG finde på at række ud efter smøgpakken når jeg sidder her ved computeren, eller hurtigt tænke, hvor fanden er askebægeret, når jeg har lavet aftenkaffen og sætter mig i sofaen...
Jeg kan også stadig få sådan et ''stik'' af rygetrang, hvor jeg i få sekunder lige må komme tilbage til virkeligheden, og hurtigt suge lidt damperen...

Men jeg har så aldrig forbudt cigaretterne for mig selv, jeg må til enhver tid bare tage mig en smøg hvis jeg vil, men problemet er nu, at jeg ikke kan lide smøgerne - jeg tager et hiv engang i mellem for at sammenligne en væske, men det smager SÅ forfærdeligt, at jeg ved, at jeg aldrig kan gå tilbage til dem! og jeg kan slet ikke forholde mig til, at den røg der kommer ud, er SÅ sparsom og intetsigende....

Så jeg har kun to valgmuligheder, og det er enten at dampe, eller holde op med at dampe - der er ikke længere et alternativ, smøgerne er totalt udelukket som mulighed.

Så du har ret TREX, vanen er nok den sværeste at komme af med, den kan for nogen, leve i årevis....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat