Se enkelt indlæg
Gammel 05-03-2011, 21:39   #39
Hannepanne
Hvor skulle jeg ellers være
 
Hannepannes avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2009
Indlæg: 117
Styrke: 16
Hannepanne er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af FacingTrouble Se meddelelser
flot skrevet - og du har jo helt ret. Det er jo en stor fejl udadtil at se så ressourcestærk ud og virkede velfungerende, når man slet ikke er det...
det er bestemt også min fejl.
Nu har jeg skjult min tilstand i 20 år, og haft det så utroligt dårligt. Jeg har været for stædig og har ikke ville indrømme over for mig selv, at jeg ikke fungerer.
Flot at du har fået den indsigt - fordi det ER svært at indrømme overfor sig selv, at man ikke kan præstere "som alle andre".
Men omvendt må det også være OK at se ressourcestærk ud og ikke være det
Tror egentlig bare at man skal være ærlig over for sig selv..og sikre sig, at det ikke er en facade man stiller op for sig selv.

Jeg har jo netop fået arbejde - og min chefs hjerne arbejder indimellem på højtryk for lige at finde ud af det med mig....det må hun selv om!! Jeg øver mig til stadighed i ikke, at skulle forsvare og argumentere steder, hvor det virkelig ikke hører hjemme...og jeg bliver bedre og bedre til det.
Det ville sikkert gøre det nemmere for hende, hvis jeg så en smule sølle ud -på den ene eller anden måde - og det gør jeg ikke. Trætheden (indimellem) i mine øjne kan enkelte se,- men ikke hende - og det er OK for mig
Hannepanne er ikke logget ind   Besvar med citat