Emner: Tortur !
Se enkelt indlæg
Gammel 20-09-2007, 08:25   #21
Nefer
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Indlæg: 35
Styrke: 17
Nefer er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hexi Se meddelelser
Nej der skal vel lig på bordet først, her sidder jeg lige og kommer i tanke om en streng jeg lige har læst her på K10 om Benny Gerhard.

Er forøvrigt selv ved at blive indstillet til førtidspension nu af Randers kommune, så deres behandling virkede nok lige modsat af den egentlige hensigt, har i mit forløb fundet en masse nyttig viden her på K10 som jeg har brugt i min kamp mod kommunen, tak for det K10.
Jeg synes, det er unfair at beskylde mig for at ville se lig på bordet først.

Da jeg først fandt K10, var jeg super glad for at finde et forum for andre i min situation. Det er sgu ikke sjovt at være 32 og så vide, at man ikke har andet valg end at blive førtidspensionist. Jeg synes, det er fantastisk, at man kan dele erfaringer herinde. Der er masser af råd og vejledning herinde, alt i alt super.

Der er dog een ting, jeg har lagt mærke til, det er at alt det dårlige og negative fylder så meget. Der er stort set ingen indlæg om, hvornår det går godt. Ses en udmelding i en avis, så skal man straks tro det allerværste, der er intet rum til en positiv fortolkning.

Jeg synes, at jeg oplever nok negative ting i form af min sygdom. Jeg har ikke lyst til, at det også skal påvirke mit livssyn. Jeg kan ikke og har ikke lyst til at tro, at alle offentlige ansatte og alle politikere pr. definition vil mig, og andre i en lignende situation, det ondt.

At have et positivt livssyn og tiltro til sine medmennesker betyder ikke, at der skal ligge lig på bordet. Det betyder, at man nogle gange bliver skuffet i sit møde med andre mennesker, men jeg er også overbevist om, at det giver en rarere hverdag, når man ikke partout forventer det værste fra alt og alle, man er i kontakt med. Sund skepsis burde være nok.
Nefer er ikke logget ind   Besvar med citat