Se enkelt indlæg
Gammel 17-09-2017, 22:59   #3
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.743
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
OBS!........... du oplyser:

"og fik at vide at nu skulle han jo bare vente på at få nyt knæ igen så han kunne komme ud i arbejde igen"

Okker gummi klokker, som beviser et af to: Vedkommende ikke aner noget om de nævnte diagnoser...

eller

der mangler væsentlige oplysninger i din mands sag.

Det bliver din opgave, at sørge for, at kontrollere at kommunen har alle oplysninger om din mands diagnoser og konsekvens deraf.

Du kan sidde over for både sagsbehandlere, jobkonsulenter eller i bedste fald en socialrådgiver.

Jobkonsulenter kan i dag lovligt fører sociale sager helt til førtidspension trod deres tidligere noget lave uddannelsesniveau. Derfor skal du vide hvem du sidder over for og samtaler med, sammen med din bisidder.

Derfor lytter du ikke til omgivelserne men læser hvad de skriver.

Læger

Hvad lægerne SIGER til dig fremover kræver du også at de skriver det samme i din mands journal. Læs og forstå denne tråd: http://www.k10.dk/showthread.php?t=30893

Kommunen leder efter de mindste muligheder for at misfortolke enhver løs beskrivelse til deres egen fordel.

Derfor meld dig ud af Flinkeskolen og kræv af lægerne at de skriver det sammen som di siger til dig om din mands situation.

Hvis du syntes jeg lyder vred, har du ret, efter 44 års erfaring med det bizarre sociale system. Jeg er vred på dine og din mands vegne. Fordi jeg ved hvordan det kan ende, hvis man lader kommunen overtage magten over en social sag.

Nu har du/I k10 så det er jo ikke så ringe endda.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat