Se enkelt indlæg
Gammel 10-04-2012, 22:08   #26
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tutteren Se meddelelser

Måske kan det være en lille forsigtig start for dig at du er lidt mere obs på din vrede sådan generelt og så finde redningsplaner når det hele kokser. sådan noget med at sparke i væggen og så simpelthen gå din vej mens du skumler og raser.

Det skal jeg helt sikkert være fremover

Hvis jeg først giver slip på min selvkontrol, så tør jeg ikke tænke på hvad der kunne ske. Men det er ok at rase, når man bare ikke kan lade være, men det uhæmmede rasseri skal man prøve at kontrollere.

Absolut!

Tilgiv dig selv, du er kun et menneske og for meget selvbebrejdelse gør kun vreden værrer næste gang det går galt.

Du har nok ret.
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser



Fiskeolie + kæmpe natlys olie er det rene guf for hjernen, læs evt. på det link jeg smed tidligere, det kan bl.a. have en positiv effekt på koncentrationsevnen.

Kæmpe natlys er godt for huden. F.eks. er det godt til børn med børne-eksem.

Giv det en chance på 3 mdr.

Jeg køber de bille fiskeolie-kapsler i Netto, til knap 20 kr. Fakta har vist nogle tilsvarende.
Kæmpe natlys kan købes hos Matas, i en plastikbøtte med grønne striber, der er 500 mg i hver kapsel.
Man kan også købe nogle kæmpe natlys i helsekostbutikkerne, som er dobbelt så store, hvis man kan sluge dem, så tror jeg faktisk de er lidt billigere i brug.

Hver aften tager jeg 5 af de små billige fiskeolie-kapsler, og 1 stor kæmpe natlys (1000 mg.).
Har skam sat dit link under foretrukne og tror absolut det er forsøget værd Vovse.

Citat:
Oprindeligt indsendt af tm1978 Se meddelelser
Uhh, jeg tror jeg havde det modsat... Da jeg var på anti-dep. i 8 år ca. var jeg næsten zombie agtig. Sagde bare nå og ja og kan ikke huske alverden fra de år...

Lyder bare ikke godt!

Jeg trappede LANGSOMT ud... sådan ca. delte mine piller i halve i 14 dage, så i kvarte i 14 dage, så en kvart hver anden dag i 14 dage, så en kvart hver 3-4 dag i 14 dage og så var jeg ude...
Jeg har fået lidt mere temperament nu, som jeg er ved at lære at styre. Det er som om jeg lige skal lære mig selv at kende igen efter 8 år... Det er svært at forklare... Det er ikke nogen dans på roser at være uden medicin, men der er mange andre positive ting. Jeg kan bedre arbejde med mig selv, jeg har tabt mig 15-20 kilo og kan bedre huske...
Du har haft det svært!
Håber, osse hukommelsen kan blive lidt bedre igen.
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat