Se enkelt indlæg
Gammel 16-03-2012, 01:23   #10
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Evaave Se meddelelser
Hvis det passer at han har mistet sin kontanthjælp så kan jeg endnu mere forstå hans handling og nej det retfærdiggøre det ikke, men det forklarer blot mandens dybe dybe frustration...hvad er hans alternativ...tja at blive kriminel og komme i fængsel, hvor der trods alt er en seng at sove i, et bad at vaske sig ren under og 3 måltider om dagen.

Og det var så det han gjorde...blev kriminel med budskab til afsenderen af hans ulykke, men det bliver næppe opfattet således af hans modtagere, som jeg vil mene er både socialkontoret men i den grad også regeringen.

Ja de er uskyldige socialrådgiverne, men det er vi andre sørme også.

Jo jeg forstår godt hans desperation virkelig meget og hvor må han dog have været sindsygt presset. I de fleste tilfælde vender vi jo bare ikke vreden/frustrationen udad, men så går den ind i os selv, hvilket resulterer i depressioner, selvmordsforsøg, selvmord, selvskadende adfærd, spiseforstyrrelser, stresssymptomer, søvnløshed, misbrug osv osv...ja listen er uendelig og det rammer ikke kun os selv, men også vores familier.

Men selvfølgelig er det da traumatisk for de socialrådgivere der har oplevet det her...spændende om de bliver så hårdt ramt af den her oplevelse at de går ned med post traumatisk stress og inden længe selv skal til at søge en pension...ej undskyld, det var måske lidt hårdt, men prøver bare at fange en pointe i det her. Synes selvfølgelig at det er helt vildt frygteligt for dem, men det samme synes jeg også om øksemanden...i sidste ende er det ham der er det største offer.
Jeg syntes godt nok ikke om sådan en omgang skadefryd som du udviser overfor de mennesker der gør deres arbejde... og bliver slået ned af sådan en gal mand...

Nu aner jeg ikke om du har arbejdet .. men er du nogen siden blevet truet på livet pga du udførte dit arbejde??
Ved du hvad sådan nogle trusler gør ved en???
Ved du hvordan det er at vågne om natten .. også mange år efter .. badet i sved fordi man igen oplever at blive truet på livet???
__________________
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Førtidspensionist pr 1-4-2011
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat