Se enkelt indlæg
Gammel 05-11-2012, 19:15   #126
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej renedahl,

Det er klart at du er mega råvild ikke mindst efter din sag blev afvist og nu står til en anke. Samtidig er der "åbenbart"?? venner og bekendte der tuder dig ørerne fulde om at du er for ung til pension eller hvad?

At du så er utilstrækkelig overfor dine børn er vi jo en del der kender til. Jeg blev f.eks skilt i forbindelse med min nedtur for 6 år siden. Da jeg så var moren var det jo mig der skulle have min elskede børn, et år efter måtte jeg "krybe til korset" om at jeg ikke kunne have dem i det omfang en mor "bør" have sine børn. Heldigvis har de verdens bedste far der jo bare syntes at de kan sove hvor de vil, forskellen er bare at sover de hos ham har jeg det meget bedre næste morgen

René, du må se om du kan finde en vis form for ro under din ankesag. Folk siger så meget, men det er jo kun dig der ved bedst. Du er det bedste du kan være for dine børn ligeså og tro mig det ved de.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat