Se enkelt indlæg
Gammel 03-08-2020, 22:48   #5
Sheldon
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2015
Indlæg: 8
Styrke: 0
Sheldon er ny på vejen
Tak for input. Det er fp efter "normale" regler, som jeg søger og jeg ved godt, at jeg muligvis skal arbejdsprøves, selv om min 1sagsbehandler ikke mener at det vil være tilfældet. Det jeg lige nu går og venter på, er at sagen bliver forelagt rehab team, så jeg kan komme videre.

29/5 2019 rådede kommunens fastholdelseskonsulent mig til at søge fp idet han ikke kunne se nogen måde hvorpå jeg kunne fastholde min tilknytning til arbejdsmarkedet (jeg har flere helbredsproblemer hvoraf stærkt svagsynet er en af dem, det er derfor jeg er medlem af dansk blindesamfund).

Fastholdelseskonsulenten sørgede for at der blev indledt en sag til forelæggelses for rehab team og 14/8 gik den indledende proces med udarbejdning af ressourceprofil i gang og denne var færdig i marts lige omkring det tidspunkt kommunen lukkede ned. Jeg mener de var lukkede i ca 3 måneder.

Det er min nuværende sb der har raskmeldt mig og ikke mig selv. Måske er det fordi min sygedagpengeret er udløbet Det er egentlig ikke så meget længden af sagsbehandlingstiden, der går mig på, for jeg får ledighedsydelse, så økonomisk er det ok. Det er mere det, at jeg intet hører fra kommune. De er nærmest umulige at komme i kontakt med. Dansk blindesamfund har heldigvis store erfaringer med at håndtere kommunrrne i den slags sager, så jeg er glad for at jeg kan få hjælp der
Sheldon er ikke logget ind   Besvar med citat