Se enkelt indlæg
Gammel 29-08-2016, 21:03   #3
Jullle
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 29-08 2016
Indlæg: 4
Styrke: 0
Jullle er ny på vejen
2900 tilbage efter skat, da boligsikringen ryger. Det er min sagsbehandler som skriver en meget sur mail, at mine lægetider fylder MEGET og jeg er af den opfattelse at det er konsulenten som har skrevet til min sagsbehandler. Endvidere skriver hun " altså hvornår EF du IKKE til lægen, det må du skrive og hvad ER det så jeg kan følge med" De er meget forvirrerede på Contra og har måske givet forkerte oplysninger, og i sidste ende er det mig som bliver udstillet som idioten. Jeg taler helt sandt, jeg ved det lyder voldsomt langt ude, men jeg har jo det meste på skrift. Min "chef" er meget glad for mig så jeg håber det vægter højest i sidste ende. Konsulenten går helt oppe i nakken på mig, min chef siger at hun aldrig har været ude for noget lignende i alle de 10 år hun har haft praktikanter ����

Jeg føler at sagsbehandler vil forsøge at stoppe
mit forløb igen, men jeg har passet det dog ønsket at gå lidt ned i tid i 14 dage. Det blev mig fortalt af min 1 konsulent , at det intet problem var. Jeg er godt nok ked af det. Jeg kan ikke klare hvis det skal forlænges, jeg skal i teamet så jeg kan få anden forsørgelse end kontanthjælp��

Jeg føler at sagsbehandler vil forsøge at stoppe
mit forløb igen, men jeg har passet det dog ønsket at gå lidt ned i tid i 14 dage. Det blev mig fortalt af min 1 konsulent , at det intet problem var. Jeg er godt nok ked af det. Jeg kan ikke klare hvis det skal forlænges, jeg skal i teamet så jeg kan få anden forsørgelse end kontanthjælp😥

Jeg er meget glad for ethvert svar, jeg ved ikke hvad som menes med mere konkret, i forhold til hvad? Jeg har haft en skidt dag pga alt dette. Jeg er vred på dem begge, og konsulenten ønsker at vi skal snakke sammen i telefonen. Dette skrev jeg at jeg på ingen måder ønskede, da jeg er vred. Men skrev også , at hvis det var min pligt ville jeg gøre det. Øv hvor er jeg udmattet😥🌷

Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
2900 kr. til 2 personer må du konkretisere lidt mere. Er det beløb efter skat og udgifter eller er det ialt?
Det er vigtigt!
Dernæst vedr. hospitals aftale lyder det vanvittigt at jobcentret skælder ud over en tid.
alle ved jo at man ikke bare kan bestemme hvornår et hospital har tid.

Eller er det dit arbejdsprøvningssted, som ikke accepterer det?

du må uddybe lidt mere for at K 10 kan svare

Jeg er ny her, har muligvis skrevet mine svar til dig det forkerte sted (i denne tråd dog) undskyld , og tak🌹
Jullle er ikke logget ind   Besvar med citat