Se enkelt indlæg
Gammel 08-02-2018, 07:19   #33
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 627
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sortepigen Se meddelelser
Hejdien, tak for dit arbejde tilgiv mig om jeg spørger dumt, men jeg har svært ved at forstå reglerne,

har jeg forstået det korrekt, at man gerne må kører med thc i blodet, HVIS ens læge vurdere at man kører forsvarligt ?

altså hvis jeg er i besiddelse af en lovlig recept fra min læge, så må jeg gerne kører bil?

foreløbig er der ingen udsigt til at jeg kan få det hos min læge, da jeg ikke har råd, for politikerne er stadig ikke blevet enige om en tilskudsordning, hvilket i min verden er skandaløst, da det er grov forskelsbehandling af os patienter.

man kan kun få det hvis man kan afsætte minimum 2000 kr. om md. hvilket jeg absolut ikke kan .

din erfaring med thc kontra smerter er præcis sådanne erfaringer jeg har brug ofr at vide noget om, da det jo ikke hjælper at købe en masse cbd olie, uden thc hvis det ikke hjælper mod smerter

vh sortepigen
Du er ikke alene Det har været svært at tyde de regler for kørsel med THC i blodet.
Forstå reglerne nu, som dig sortepige og tak til alle for at få bedre klarhed over reglerne omkring lægelig ordination af cannabis og kørsel med THC i blodet
Reno er logget ind nu   Besvar med citat