Se enkelt indlæg
Gammel 05-01-2017, 10:06   #28
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
er nok i mod, fordi der findes folk som ikke vil arbejde og hvorfor skal andre betale til dem? uden at de skal yde noget.

Det er ikke fordi jeg syntes systemet er ok som det er, min mand er lige sluppet af med ægteskabs kh som syg i 6 år.

Så jeg ved godt at man /vi syge kommer i klemme i systemet, hvilket heller ikke er ok.

Men jeg arbejder på en skole, hvor jeg har mødt børn der fortæller mig, de ikke skal arbejde, for det har mor og far aldrig og de siger det kan ikke betale sig,at gøre det.

Jeg ved godt det er en af 1000,- men så længe de findes, syntes jeg det skal stoppes.

Ingen tvivl om vores system er blevet en klap jagt på folk, der ikke kan gider/vil jeg syntes at hvis folk kan skal de også selv forsøge sig, men det betyder også,at de mennesker der ikke kan, skal have hjælp både økonomisk og socialt i deres hverdag.

Lige nu er syge mennesker tit mere syge efter et ophold i systemet, hvilket bare ikke er i orden, hvor tit høre man ikke om nogen der er fysisk syge men også psysiske efter et ophold i systemet
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat