Se enkelt indlæg
Gammel 10-02-2012, 13:56   #5
energizer
Hvor skulle jeg ellers være
 
energizers avatar
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2010
Alder: 57
Indlæg: 112
Styrke: 15
energizer er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Florken Se meddelelser
Kære energizer

De må altså IKKE modregne din "invalidepension" i din ledighedsydelse !
Og har, som jeg tidligere skrev, pligt til at regulere i det modregnede,
tilbage til 15. november 2010 !
Du skal holde fast i, at de skal følge nye bekendtgørelse,
da det helt tydeligt er en "delvis arbejdsgiverbetalt pension",
som netop hører under §12, stk. 4.
Jeg bøvlede da også med min kommune, den "almindeligt ansatte dame på gulvet"
påstod, at ledighedsydelsen skulle modregnes, da jeg ikke hørte ind under §12, stk.4.
Derfor henvendte jeg mig til hendes chef, og denne sørgede for at jeg fik mine penge,
+ jeg fik ham til at love, at andre af "samme slags som jeg",
ligeledes ville blive reguleret med tilbagevirkende kraft .

Så GO FOR IT !!!
Er i fuld sving, men den kære medarbejder, har trods gentagne opfordringer, ikke fundet det rimeligt endnu, at ringe mig op, som lovet allerede mandag

Jeg forsøgte igår at få en anden i tale, bl.a spurgte jeg efter direktøren for afdelingen, ham kender jeg, eftersom jeg trods alt har arbejdet for foretaget "kommunen" i 2 år, og havde min vante gang på alle kontorer...

Han er så på ferie.. right.. eller kaffe pause.. ude og tisse.. gået til frokost.. ja man kan få mange svar på 6 opkald he he

nå nu har han fået en mail idag, med alle sagens agter, og så må vi se hvad der sker..

men du skal ha 1000 tak for igen igen at ha henledt opmærksomheden på denne nye bekendtgørelse, da jeg nærmest havde opgivet, især da fagforbundet FOA's jurist heller ikke, tilsyneladende, havde set den nye bekendtgørelse... og altså gav kommunen ret..

god weekend
energizer er ikke logget ind   Besvar med citat