Se enkelt indlæg
Gammel 26-02-2009, 10:43   #12
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Smile

Frida du er bestemt ikke alene jeg har også været igennem kødmaskinen i Københavns kommune i 7 år ...det er meget udmattende og jeg kan sagtens forstå dig...hvis man klager over noget så straffer de en og hvis man siger fra så straffer de en...man ender som en grøntsag eller med en angstlidelse hvis man ikke er stærk og det er du ...men der er grænser for hvor længe man kan holde til det... Intet menneske kan tåle at blive ignoreret og lagt for had som en der snyder eller lyver trods beviser på at det de siger er rigtigt ...man bliver ødelagt af at føel man ikke bliver taget alvorligt...det er naturligt...men ikke den rigtige vej !

Det er ydmygelsen og at ingen gider tage en alvorligt der er forfærdelig og at man er en voksen person der skal behandles så uforskammet at det grænser til tortur altså mentalt...det er spild af folks liv.

Mange bliver endnu mere syge af de langsommelige sager der tager helt op til 20 år i værste tilfælde og kommunerne ved godt det gør folk syge ...

Hold ud og prøv at tænke på noget andet noget af tiden...for det er ikke din skyld men kommunens skyld .

Du har gjort dit nemlig at bede om hjælp...kommunen har ikke gjort sit...så lad være hvis du kan og jeg ved det er svært ...med at ødelægge dig selv.

jeg har samme problem ...man kan kun tage SÅ MEGET og så må man stå af...tag tingene som de kommer og lev dit liv så godt du kan og glem ikke de ting der gør dig glad.

Stella er ikke logget ind   Besvar med citat