Se enkelt indlæg
Gammel 29-11-2017, 13:59   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Personligt ville jeg aldrig gå med på at skulle arbejde 12 timer effektivt og kun få løn for de 6...men forudsætningen er selvfølgelig at du kan arbejde effektivt i alle timer..

Hvis du kan det....så er det her jo kun en gulerod til arbejdsgiver...han får gratis arbejdskraft i 6 timer...

Men du skal holde det op imod din situation...om du kan leve med at arbejde gratis i de 6 timer....at du faktisk er i arbejde og får en forholdvis ordentlig løn...kontra at du er ledig og de krav der følger med der...

Men nu kan arbejdsgiver jo ikke alene bestemme hvor stor din arbejdsintensitet er....det er noget der skal aftales med en jobkonsulent...

Jeg har dog hørt om rigtig mange tilfælde hvor jobkonsulenter giver disse gaver til arbejdsgivere...om ikke andet så for at få fleksjobberen i job...

Jeg synes bare ikke at det er i orden...for de fleste vil jo gerne arbejde...og mange tager imod disse dårlige tilbud...og folk føler ikke rigtigt at de har nogle andre muligheder end at sige ja tak..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat