Se enkelt indlæg
Gammel 02-11-2010, 11:14   #7
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
c.l.e.o du har ret også derfor jeg skriver at det er lidt svært at skrive noget INDEN man er ude eller har set hvad kommunen gør ...

Jeg har set masser af kontrakter hvor ressourceprofilen påpeger en masse skånehensyn som end ikke er nævnt for arbejdsgiver..

Får man en sådan er det noget nemmere at gøre eller skrive noget for så kan man gøre opmærksom på at man har de og de skånehensyn og at de ikke er indført i kontrakten og at man formoder og forventer at kommunen snakker med arbejdsgiver får det skrevet ind og at hvis de er uvillige til det , så tager ansvaret for evt forværringer der må komme af manglende skånehensyn ...

Det er vejen man normalt gør det...

Og når man gør det så er min erfaring at kommunen får sat sig ned og får lavet det sådan at alle skånehensyn er med...

Du har ret i at man skal prøve hvad og hvor længe man kan , men det ændre ikke ved at mange allerede er i systemet og at mange allerede har været igennem adskillige arbejdsprøvninger og derfor i forvejen har mange skånehensyn der er veldokumenteret og de skal selvfølgelig oplyses både af hensyn til borger men bestemt også af hensyn til arbejdsgiver ellers får han/hun katten i sækken ....

Det er ikke unormalt at man feks som flekser får nye ting til som skal afprøves (i mit tilfælde var det "kun" stress og smerter i skulder arme og nakke der gav fleks ) da der så kom mere til og de skulle finde ud af hvad der så skulle ske, så fokuserede kommune kun på det nye ,men udelod det gamle fra oplysninger og kontrakter .. men det var jo ikke sådan at jeg havde byttet gammelt ud med nyt .. der var kommet mere til og naturligvis skulle arbejdsgiver også vide det gammel og skånehensyn i forhold til det skulle være i orden og det nye skulle så prøves af ... så du har ret ... det er ikke lige til at lave en skrivelse INDEN man har set om kommunen har gør det rigtigt eller ej ... men nu er forsøget gjort
  Besvar med citat