Se enkelt indlæg
Gammel 20-02-2016, 06:07   #25
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
Jeg gik på en privat tværfaglig smerte klinik. Der desværre er lukket idag pga GIVE
Jeg ved ikke hvad han udleverede til andre . Men jeg lider a neuopatiske nerve smerter . Og efter 12 mdr af div ,sfprøvninger .

Endte det dengang med lyrica 600 mg. Som også kan bruges til andre ting. Metadon og morfin

det var i 08 og 09 .

Jeg følte absolut ikkr de gav for at give. Men nervesmerter og fantom smerter kan være vanskelige at behandle . Og som ham sagde stiller jeg 10 patienter op ved siden af hinanden mee samme problematik Ja så ender de ikke på det samme og samme dosis . For ingen er ens

Nogen skal have rigtig meget før de mærker det . Andre modsat .

Hvert år efterfølgende ringede jeg til lægen og fik en ny henvisning og et pille tjek . For at følge op på det .

Og i 2015 fik jeg min smertepacemaker ind opereret i maven der stimulerer og hjælper mig . Netop for at kunne spare på alle de " dumme " piller .

Det var samme snertelæge der henviste mig til Odense hvor jeg fik den . Det har hjulpet rigtig msnge,

Er dybt taknemmelig for jeg fik den og er trappet ned i piller og det er langt sundere mee pacemakeren .

Men er ked af smerteklinikken er lukket , . Og hvad jeg ved er han i Herlev idag.

Nu man snakker om smerteklinikken . Er det også vigtigt at huske , ingen er ens. En kan have en rigtig god oplevelse mee en smertelæge . Næste patient det modsatte ,

Har heller ikke hørt dårligt om Give . Min bror går der . Borset fra han syns det er for stort og der er for mange læger . Men jeg personlig har aldrig været der
Stribe FTP
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat