Se enkelt indlæg
Gammel 01-07-2014, 20:00   #14
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.724
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Eferlysning DR TV-avisen

Kære venner.

Med baggrund i en bevilling af flexjob på 900 sekunder om ugen!

I denne tråd skrev jeg følgende den 12 juni:

"Breaking News kort tid efter dette indlæg er indsendt dukker Pernille Rosenkrantz-Theil op i DR TV-avisen og udtaler "at vi ikke i vores vildelse fantasi kunne drømme om at kommunerne begyndte, at tælle minutter til et flexjob."

Presset, oplyser hun at der skal gøres noget ved problemet! Hvor de trænger til at komme ud i virkeligheden.

Jeg har ikke kunne finde dette indslag, som dokumentation, for hvad Pernille Rosenkrantz-Theil præcis sagde. Jeg har mailet til Pernille for at hører om problemet bliver løst eller ej. Men endnu ikke hørt fra hende.

Derfor skal hun modtage et rigtig brev, som hun opfordre til på sin hjemmeside.

Kan andre finde dette indslag fra DR Tv-avisen hvor Pernille giver udtryk for stor undren, at kommunerne tæller MINUTTER i bevillingen af flexjob.?

Bedste hilsner

Peter

PS Mette Frederiksen har tidligere svaret:
http://www.ft.dk/samling/20121/lovfo...89/1189793.pdf

"Hvis arbejdsevnen ikke vurderes at kunne forbedres, og den pågældende kun kan arbejde få timer om ugen, skal kommunen vurdere, om der skal indledes en sag om førtidspension."

900 sekunders arbejde er selvfølgelig 0,25 time om ugen og meget få timer. Men er det mon også kommet bag på ministeren?

Sidst redigeret af phhmw; 01-07-2014 kl. 20:18.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat