Se enkelt indlæg
Gammel 21-02-2017, 12:49   #29
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Hej Sisseann

Nu er jeg jo ikke den der har mest forstand på disse dele, men jeg har læst her på siden at ethvert fleksjob skal godkendes af kommunen ellers kan det ikke blive et fleksjob og du kan ikke få fleksløntilskud.
Så vidt jeg har forstået burde det være en formsag hvis ellers jobbet lever op til dine skånehensyn og medmindre kommunen er utilfreds med det lave antal timer og mener at du kunne have taget et job på flere timer.

Jeg har da læst at så længe du er arbejdsløs fleksjobber vil du få ledighedsydelse og derfor formoder jeg at du kan få ledighedsydelse til og med uge 10, hvis du starter med at arbejde i uge 11.

Hvis du har nogen spørgsmål om fleksjob især økonomi kan du evt. kontakte Mik16 her på siden eller på den hjemmeside jeg tidligere har henvist dig til [email protected].
Selv kender jeg ham ikke men Webmaster skriver at han er meget flink til at svare på spørgsmål og jeg har læst hans indlæg her på siden og tvivler på at der er noget han ikke ved om fleksjob.
Så hvis de personer som har erfaring med fleksjob ikke kommer på banen så prøv at kontakte ham.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat