Se enkelt indlæg
Gammel 23-09-2010, 09:58   #687
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Kommunalbestyrelsens ansvar:


Er jeg helt forkert på den, når jeg opfatter det som…
...

* klage til kommunalbestyrelsen mod at Gladsaxe Kommune lyver om min funktionsevne, ikke bliver behandlet?
...

* sammenligneligt med de sager hvor klager over politiet behandler klager over .... politiet?



Direkte uforeneligt med Retsikkerhedslovens;

* § 1. Formålet med denne lov er at 2) fremhæve kommunalbestyrelsens ansvar for kommunens opgavevaretagelse på det sociale område,


* § 15. Kommunalbestyrelsen har ansvaret for og beslutter, hvordan kommunen skal planlægge og udføre sin virksomhed på det sociale og sundhedsmæssige område efter den sociale lovgivning,


* § 16. Kommunalbestyrelsen har pligt til at føre tilsyn med, hvordan de kommunale opgaver løses, jf. § 15.


Tilsynet omfatter både indholdet af tilbudene og den måde, opgaverne udføres på.


Syg i Gladsaxe Kommune
http://www.facebook.com/group.php?gi...4321439&v=wall
Fælles interesse - Politik - Beskrivelse: Gruppen er stedet hvor sygdomsramte og handicappede borgere i GLADSAXE KOMMUNE, kan få gode råd, diskutere og gå sammen, i kampen for en bedre sagsbehandling i ...
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat