Se enkelt indlæg
Gammel 22-08-2014, 17:49   #16
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Okay...helt uden aroma....altså bare vg...pg...nicotin...altså en base væske...
Ja, væske fra mixnmatch (100mg/ml) fortyndet med PG og VG til 25mg/ml, intet andet...

Citat:
Ang coils og snask....ja det er som regel aromaen der afsætter det snask på coilen...
Ja, især tobak og søde væsker giver godt med snask på coilen...
Citat:
Hmm kunne da være man skulle prøve det samme....det ville jo gøre ens liv noget nemmere hvis man slap for aromaer og beskidte coils...
Det er da bare at gøre forsøget, man kan jo altid gå tilbage, hvis det ikke lige er sagen...

Helt fri for at skifte vat og dryburne bliver man dog ikke...
Jeg fik min Kayfun d. 21/6 og satte coil i samme dag, den selvsamme coil sidder der stadig og virker perfekt...

Vattet holdt en, max. to dage med aroma, uden holder det uger...

Citat:
Kan du udybe hvad det smager af.....ja ved godt at det er svært....men måske du kender andre ting som smager på samme måde..
Det er svært, det nærmeste jeg kan komme det er en lidt pebberagtigt smag, på samme tid både stærk og sød, og så en snert af tobak, sødmen kommer nok mest fra VG'en så der er mulighed for at justere lidt på smagen...

Der er iøvrigt forskel på smagen af nikotinvæskerne, den fra toscanamall smager mere af tobak, end den fra mixnmatch, nok fordi sidstnævnte er mere ren... men Toscanas smager faktisk ret godt, hvis man altså er til tobakssmage...


Citat:
Bruger du så 50/50 vg/pg ?
Ja, enten 50/50 eller 75/25 VG/PG... lidt efter humør...

Citat:
Hvad med ohm størrelse....det burde jo også have en betydning eller....
Ohm burde ikke have betydning, men lidt forskel gør det nok...
Min ligger på 2.2 Ohm, jeg giver den 7.5 Watt, går jeg op på 8 Watt, begynder det at smage brændt...
Citat:
Det ville jo være nemt nok for mig at prøve da jeg har rigeligt med base væsker....det eneste jeg mangler er ren vg og pg...
Hvis din base fra mixnmatch er PG, smutter du bare i Matas og køber lidt "pletfjerner" (VG) ellers har de fleste apoteker PG...

Skal du have større mængder er Veracura noget billigere...
Citat:
Btw

Ha ha hvis man er til kayfuns ja så er der sørme kommet en 30 millimeter en af slagsens som skulle kunne indeholde 20 ml væske....til sølle 140 kr på fasttech..

Der er dog flere som siger at de "kun" kan have ca 10 ml...

http://www.fasttech.com/products/3028/10006473/1733905

https://www.youtube.com/watch?v=wgI7jvJTu7U

Denne kæmpe kayfun ser nok bedst ud på et 26650 mod
Ja, den kom frem lige efter jeg havde købt min, ellers havde jeg købt den store.

Gad vide om den har samme problem som den lille, min lækker når den er halvtom, gemmen lufthulet, tror det har noget med tryk/undertryk at gøre...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat