Se enkelt indlæg
Gammel 05-09-2014, 23:55   #37
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af alka151 Se meddelelser
Og det blev lagt vægt på at når jeg kommer i nyt arbejdsprøvninig så skal jeg være det den tid som de siger. Hvordan jeg skal forholde mig til det? Altså når jeg kommer i nyt arbejdprøvning hvad skal jeg gøre når mine smerte stiger?
Citat:
Oprindeligt indsendt af gisne Se meddelelser
Gå hjem - det er ikke din opgave at forværre din tilstand.
Du skal møde op, men gå hjem uanset hvorlænge du har været der når smerterne bliver for slemme. Du skal også kunne have et liv når du kommer hjem.

Ved godt at det er svært at trodse dem, men du er nød til at passe på dig selv

Har du ikke en der kan gå med til møderne - fagforening, bisidderforening, familie, ven. De skal ikke sige noget, men høre hvad sagsbahandler m.v siger. Som regel bliver tonen pænere når der er vidner til det de siger.
Enten gør du som gisne skriver, eller også spørger du dem, på skrift, hvad du skal gøre når dine smerter bliver så voldsomme, at du ikke kan holde ud, at være på stedet længere.

I min sidste praktik/arb.prøvning spurgte jeg konsulenten fra anden aktør hvad jeg skulle gøre hvis jeg en dag blev nødt til, at gå hjem p.g.a. smerter.
Svaret var, at jeg skulle sige det til chefen og derefter ringe til konsulenten.

Jeg var i meget tæt dialog med konsulenten under hele praktikken.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat