Se enkelt indlæg
Gammel 25-08-2014, 21:38   #34
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af alka151 Se meddelelser
, de eneste jeg gør er gå langsom på en bånd i 10 min.hvor jeg så for stærke smerte og skal ligge mig ned. Men de spørgsmål gør mig rigtig ked af det,da de prøver at lægge en fælde for mig.
Du skal sørge for, at have jævnlig kontakt til din læge, så denne er up to date med hvad der sker.

Der er skrevet rigtig meget om Quick Care her på K10, og så vidt jeg husker er der ikke ret meget af det der er positivt.

Jeg har selv været meget tæt på, at ryge i kløerne på Quick Care, undgik kun fordi jeg stillede så spidsfindige spørgsmål til ham jeg var til møde med, at han bagefter beskrev mig som værende "udenfor pædagogisk rækkevidde" og på den baggrund mente han ikke, at jeg ville få noget ud af det hos Quick Care.

F.eks. måtte jeg gentagne gange spørge hvad Quick Care kunne, som andre træningssteder med fysioterapeuter ikke kunne, han veg længe uden om, men måtte til sidst erkende, at de ikke kunne mere end andre gode træningssteder (hvilket jeg havde været igennem) og da flakkede hans øjne rundt, så jeg næsten blev nervøs for, at der var noget helt galt.

Her er der lidt godnat-læsning vedr. Quick Care:

http://www.k10.dk/search.php?searchid=1541788
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat