Se enkelt indlæg
Gammel 06-08-2009, 23:28   #20
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
her er brevet som Hejdien har hjulpet med at skrive. + en masse andre dejlige hjælpsomme her på k10 vestsjællandsgruppen.. og bliver afleveret imorgen fredag.


Vedr. afgørelsen den 12-6-09 i Beskæftigelsesankenævnet. Statsforvaltningen Sjælland.
Journalnummer xxxx0g xxxxx
I afgørelsen fremgår det at jeg får medhold ved ankenævnet og jeres afgørelse om afslag på fleksjob samt stop af sygedagpenge er ugyldig.

Jeg skal dermed anmode om at mine sygedagpenge som er stoppet den 13.juli 08 genoptages samt at de manglende måneder udbetales til mig.
Ligeledes skal jeg anmode om at man øjeblikkelig påbegynder min sag omkring fleksjob igen.
Som det fremgår af anke afgørelsen er der væsentlige sagsbehandlingsfejl samt manglede oplysninger set i lyset af dette kan man tillade sig at formode at hvis og så frem kommunen havde behandlet sagen som loven foreskriver ville mine sygedagpenge ikke være stoppet, ligeledes kan man ikke konkludere at jeg ville have fået afslag på fleksjob.
Jeg forventer en skrivelse fra jer om hvornår jeg kan forvente at få mine sygedagpenge udbetalt samt hvad der skal ske i forhold til min sag omkring fleksjob da jeg må formode at der nu skal en reel afklaring til som der skulle have været allerede i 08. Ja, måske endda tidligere da jeg har været sygemeldt siden januar 06.
Jeg skal også lige gøre opmærksom på at det undre mig at jeg ikke har hørt fra kommunen i forbindelse med min sag, denne ankeafgørelser er sendt til kommunen den 12 Juni og alligevel har jeg intet hørt før end jeg selv kontaktede ankenævnet og jeg vil sætte pris på at tingene nu kommer til at gå lidt hurtigere.
Med venlig hilsen
XXXXX

Denne skrivelse er sendt pr. post og email til div.
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat