Se enkelt indlæg
Gammel 02-08-2009, 00:53   #16
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
hejsa hejdien..
tak for dit indslag her..

jeg har ikke hørt noget fra kommunen.. jeg har ikke selv kontaktet dem endnu. tænker jeg må have en god skrivelse lavet klar..og tager meget gerne imod hjælp til §§ og div.


det er en arbejdsskadesag, hvor den blev anerkendt som arbejdsskade af arbejdsgivers forsikring efter kun 14 dage. Arbejdsskadestyrelsen gav mig hurtig, hm. efter ca 1 år.. en menerstatning på vist nok 10%... og de har lavet en midlertidig erhvervsevnetab på 25 %, men de afventer kommunens og beskæftigelsesankenævnet afslutning. og har udsat min sags afgørelse flere gange. en fra min fagforening mente vist, at man så kan sige at den er afgjort.. men det kan jeg ikke give dem helt ret i...

Min diagnose er whiplash, og mit helbred er blevet værre efter arbejdsprøvningen for 1 år siden, og siden jeg var hos reumatolog... udover det, så har jeg også fået mere ondt i ryg og lænd, hænder, håndled. og håber det kan tilskrives whiplash.. eller kroniske smerter igennem lang tid..


udover det, så tænker jeg eller føler, at kommunen havde aftalt med sig selv.. at jeg bare skulle viftes ud af systemet, så de kunne spare penge.. især hvis man jo læser de guldkorn jeg tidligere fandt i avisen..
Og så er det jo sådan at både Hyanna og jeg har samme sagsbehandler... og vi ved ikke hvordan han ser ud...
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat