Se enkelt indlæg
Gammel 18-10-2010, 20:02   #17
kirsten01
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2010
Indlæg: 97
Styrke: 15
kirsten01 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hyanna Se meddelelser
Okay, fint, men jeg kan altså ikke forstå at de ikke kan udskrive de to famøse breve til din kæreste. De har vel for filan da mere end een printer på det Jobcenter og det skulle vel ikke være umuligt at overføre udskrivningen af de breve til en anden printer? Er der ikke noget med at de har sådan noget med forbindelser mellem de forskellige putere og printere (er jo 'teknikmongol' )?

Jeg ved ikke, og det kan også godt være at jeg er blevet et meget mistænksomt menneske; men er din kæreste helt sikker på at jobcenter overhovedet har fået sendt de breve, når man betænker alle de fejl de ellers har lavet i din kærestes sag?
Meldingen han fik var, at SB var på ferie, og det var kun sagsbehandlere der måtte gå ind på sagsakter og printe ud, og der var altså tilfældigvis ikke andre SBer som havde tid...

Men nu var jeg i afprøvning i familierådgivning i det lokale kommunekontor, og der gik alt og alle altså ind og kiggede på sagsakter. Samt jeg skulle forestille at betale regninger fra apoteker m.m. men jeg måtte ikke (i december), da chefen vil have så mange regninger til det nye år, så han fik bevilget flere penge...pyt med at de står og skal have deres penge... Det var en god atmosfære og skønne personer, men arbejdsgangen var ikke behagelig. At det er så meget kassetænkning.

Nu er jeg også selv meget mistænkelig efter min sag har varet i godt 7 år, hvor jeg måtte bukke under 100%. Som en veninde sagde, så blev jeg straffet fordi jeg forsøgte og ikke ville acceptere at stoppe arbejdet. Hvorimod hun lyttede til kroppen, og efter "kun" 1 år så havde FTP.

Jeg tror hans SB egentlig er på vores side men bliver påduttet noget fra chefen. Nu har de haft godt 1 måned til at få fabrikeret de breve, så hun kunne vise dem frem på skærmen. Men nu har vi både været ved den lokale posthus, og den bliver sendt ind til den centrale i Aalborg, som bliver kvitteret og sendt retur... gæt med hvad? ..jeps med posten... god arbejdsgang.

Personligt tror jeg ikke de er sendt, da vi "kun" har haft problemer med posten en periode før, og det var imens der var meget sne. Vi bor på landejendom og så kunne vi jo diskutere om de skulle kunne køre de sidste 10 m eller kan stå ud af bilen og gå af den sti vi havde gravet frem. Vi fik en melding om der var for højt sne, ellers har der ikke været problemer, og vi har fået breve og reklamer hver uge uden problemer.
kirsten01 er ikke logget ind   Besvar med citat