Se enkelt indlæg
Gammel 12-11-2009, 23:34   #24
popcorn
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2008
Indlæg: 115
Styrke: 16
popcorn er ny på vejen
Min sag er gået helt i hårdknude, kommunen modsiger sig selv, 2 lægekonsulenter ( kommunens) samt psykriater, siger nu at lidelsen er varig, og alle behandlingsmuligheder er udtømte. Min sagsbehandler fra sygedagpenge tiden indstillede til pension, fik afslag, søgte selv fik afslag, og nu ligger den ved beskæftigleses ankenævnet - har lige fået at vide i dag at der nu er mere end 7 måneders ventetid, har ventet i 5 måneder. Min sagsbehandler i kontanthjælp har ligeledes indstillet til pension og her blev den afvist i et screenings udvalg. og bla bla bla mit hoved eksplodere snart, jeg orker snart ikke mere, hvad berittiger "folk på kommunen" til at "overrule" alle fagpersoners udtagelser. Håber at min søster får sagen igennem til medierne - hun har kontaktet tv og avis, og de har lovet at vende tilbage hmmmmm. ligeledes bliver der sat advkat påkommunen - ført an af privat hyret faglig konsulent - kan det virkelig være rigtigt at man skal så meget igennem........................................... ..
popcorn er ikke logget ind   Besvar med citat