Se enkelt indlæg
Gammel 15-01-2009, 21:46   #1
Ole Olsen
Banned
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Lokation: 6000 Seest Kolding
Indlæg: 4
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
Ole Olsen er ny på vejen
Jobcenter Skelbækgade KBH.

HEj til alle jer i K10.

Jeg søger personer der har negative oplevelser med Jobcentret i Skelbækgade i KBH.
Jeg er ved at hjælpe en kvinde fra årg 55, og hun har været på kontanthjælp i 25 år.

Man har nu gennem 2 år og yderligere krænkelser/ydmygelser, igen valgt at bruge en masse unødige penge på at denne kvinde skal i arbejde !

Man tror blindt på at en kvinde med tydelige angst problemer, skal i arbejde nu her hvor arbejdsløsheden stiger og det kommer til at gå stærkt denne gang.

Hvor er det dog tåbeligt at være med til at det offentlige blindt og hæmningsløst smider penge efter en kvinde som kun bliver yderligere krænket, og systemet blind hjælper hinanden med at holde hinanden igang, blot for pengene skyld og ikke for at hjælpe det enkelte menneske.

Denne kvinde kan man pensionere af : Sociale årsager.

Slut prut på den sag, og lad os så komme videde og bruge kræfter på nogen hvor man kan se et formål med at hjælpe dem og få dem seriøst ud på atbejdsmarkedet - me nen kvinde fra årgang 55 og 25 år på kontanthjælp, man skulle tro at der har været tid nok - MEN man har lige glemt en borger i det lille hjørne - sikkert.

Jeg vil høre om andre i samme situation, eller noget der ligner oplever det samme - og skal vi så ikke stå sammen om et eller andet fælles mål og få sat en stopper for fuldstændigt ligegyldigt arbejde i kommunal regi

Med en venlig hilsen
Ole Olsen
Ole Olsen er ikke logget ind   Besvar med citat