Se enkelt indlæg
Gammel 28-08-2016, 09:41   #8
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af job Se meddelelser
Prøv at læse Praksisnyt fra DUKH: Nr. 58 fra april 2016 der behandler spørgsmålet 'Beholder en borger sine tildelte ydelser ved flytning til anden kommune?'

Der refereres til Principafgørelse 122-09 hvor flg. står skrevet
hvilket så må betyde, at du er sikret dine ydelser fra din tidligere kommune indtil din nye kommune evt. beslutter noget andet.
Ja jeg har også fået den indtil nu,
nu er i gang med revurdere mig lidt underligt forløb har boet i kommune nu i 21 måneder og sidst år godkendte de den, nu vil de så stort set ikke godkende ret meget af det

Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
men er det et spørsmål om du kan få bevilling eller er det ikke nærmere et spørsmål om du kun kan få den billigste løsning.

hvis du vælger den dyre løsning , der ligger længere væk, kunne jeg godt forestille mig at du kun kan få bevilet den der ligger tættest på, altså den billigste løsning, ligesom andre
Ja men ligger der ikke afgørelse hvorpå at vi som handicappet har samme ret til frit at vælge det sted som er bedst for den enkle, jeg mener at hvis nu jeg kun har kunne få plads til vederlagsfrit ridning som jeg har bevillliget på en rideskole der ligger meget længer væk en mit nærområde. fordi der er flere års ventetid Det er der jeg mener at der ligger en afgørelse om jeg kan vælge selv.
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat