Se enkelt indlæg
Gammel 26-07-2013, 09:30   #1
Allina
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-07 2013
Indlæg: 5
Styrke: 0
Allina er ny på vejen
Hej forum!

Jeg har lidt af alvorlig depression og angst i snart 20 år. Har indtaget næsten alle medicintyper (i tilstrækkeligt lang tid og høj dosis til at psykiater kunne forkaste dem som en meningsfuld behandling).
Har også været gennem en masse medicintyper, man normalt ikke anvender til dep. og angst, men som man prøver, fordi det KAN have en effekt hos nogle patienter. Bare ikke hos mig desværre.

Derudover har jeg været igennem et hav af psykologbehandlinger og "cyklet" ihærdigt og optimistisk gennem de gængse "gode aktiviteter og øvelser" for depressive og angste med meget mere.

Der har næsten ikke været nogen effekt af noget af det, og jeg lider virkelig meget. Hver dag er en kamp og et helvede, og hvis det ikke var for familiens skyld, havde jeg for længst taget mit liv.

Der er ikke flere medicinske muligheder at afprøve.
Jeg er virkelig virkelig træt efter alle de år med at håbe igen og igen, men at møde skuffelse på skuffelse, og jeg overvejer nu som en sidste mulighed at prøve at indtage cannabis som olie - eller simpelt hen bare at ryge hash. Har aldrig røget før, og jeg kender ikke engang nogen, der har erfaring med at ryge mere end en-to gange.

Selvfølgelig vil jeg læse grundigt om det inden jeg gør noget. Jeg er ikke ude i at ville begynde at misbruge, og jeg er en meget forsigtig person.
Jeg ville bruge det på linje med hvad sclerosepatienter gør, men ikke dagligt, men måske en gang om ugen.

Jeg vil høre om nogle af jer med depression eller angst har prøvet at ryge hash eller indtage cannabis som medicin mod jeres sygdom?
Hjalp det, og på hvilken måde?


Håber virkelig at høre fra jer, også meget gerne i en personlig besked, hvis I ikke har lyst til at skrive det på forum.
Kh. Allina

P.S. Jeg er klar over, at hash KAN have depression som bivirkning, især hvis man er "storbruger".

Jeg er for resten på førtidspension, det kom jeg, da der absolut ikke var flere mulige behandlinger tilbage.
Allina er ikke logget ind   Besvar med citat