Se enkelt indlæg
Gammel 11-09-2013, 10:12   #5
syrenen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-10 2012
Indlæg: 72
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
syrenen er ny på vejen
Thumbs up Tilkendt fleksjob og i job

Jeg vil lige komme med lidt positivt nyt.
Efter at min læge havde lavet den sidste lægeerklæring LÆ 265 gik der en måned, og så kom jeg til rehabsamtale.Enstemmigt pegede de på fleksjob.Min arbejdsevne er på mellem 1 og 4 timer ugentlig afhængig af mine smerter.Ugen efter mødet kom den person tilbage fra ferie , der skulle underskrive at jeg fik bevillingen.Ved selve mødet bliver man kun anbefalet til indstilling.Nå men jeg havde lidt småtravlt, så dagen efter ringede jeg til hende, og samme dag lavede hun min sag færdig, og returnerede den, til den sagsbehandler, der skulle give mig en ny sagsbehandler, som så igen skulle sørge for en jobkonsulent til mig.
Sagsbehandleren ringede dagen efter igen og sagde, nu måtte jeg melde mig ledig.
På Ydelseskontoret kunne jeg dagen efter udfylde papirer til ledighedsydelse, og de spurgte hvilken ydelse jeg kom fra, hvor jeg jo måtte svare et stort 0.Nå men straks sendte de mig videre til jobkonsulenten, da jeg selv havde fundet en mulig arbejdsplads. Jobkonsulenten tog med mig følgende uge ud og fik aftalen med virksomheden på plads, og dagen efter startede jeg i mit nye fleksjob.
Jeg ville ønske at min "Gamle"sagsbehandler der tog så laaaaaang tid om, at få mig ind til rehabsamtale, havde lagt lidt af den samme energi for dagen, da hun var på banen, men ak nej jeg måtte forbi 2 måneder uden indtægt. Forestil jer så hvor glad men er når man i løbet af en uge kan klare ovenstående!http://www.k10.dk/images/smilies/smile.gif
Min taknemmelighed er stor for igen at have noget at leve af!!
syrenen er ikke logget ind   Besvar med citat