Se enkelt indlæg
Gammel 06-01-2017, 15:35   #34
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
jeg tror heller ikke der findes mange, der får kh som ikke vil arbejde ,hvis de kan

men jeg tror de findes og er derfor imod.

men ville ønske at vores system virkede bedre
Det er desværre sådan en indstilling der gør at vores system er noget lort og som gør folk mere syge end de var fra starten af...

Det er nemlig samme indstilling kommunerne har over for borgerne...

Fordi der er enkelte der snyder...det gør jo ikke at vi skal indrette hele vores system efter det...det er en vanvittig tanke...

Det ville svare til at fra nu af skulle alle mennesker kropsvisiteres når de er på vej ud af alle butikker.....fordi der er nogle få der stjæler....

Tro mig...folk ville flippe ud hvis de skulle visiteres alene fordi der er nogle få der stjæler...

Man er nødt til at indrette systemet på en måde som gør det bedst over for flertallet af mennesker...

Selvfølgelig skal man forsøge at fange dem der snyder....men ikke på en måde som gør at det går ud over alle og som gør at folk bliver mere syge end de var da de kom ind i systemet..

Det kan virkelig ikke være rigtigt at folk skal gøres syge og mere syge end de er fra starten af....bare fordi der er nogle få der snyder...

Det er desværre den samme indstilling systemet har....de ved at der er nogle få der snyder....og dermed ser de på alle som potientielle snydere...og de behandler folk ud fra det ved at mistænke dem på...ja mere eller mindre alt...

De fleste herinde vil kunne nikke genkendende til dette...at de er blevet mistroet...mistænkt....fordømt...osv osv...i deres forløb i systemet..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat