Se enkelt indlæg
Gammel 24-11-2014, 18:44   #2
solstrålen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-09 2013
Indlæg: 55
Styrke: 11
solstrålen er ny på vejen
Smile Velkommen i dit nye Fastholdelses Flexjob.......

Kære Misch1

Først stort tillykke med dit Fastholdelses Flexjob.

Jeg blev selv tilkendt et i 2013. Jeg kan måske svare på nogle af dine spg.

FERIE:
Jeg havde ligesom dig optjent ferie på fuldtid, men skulle efterfølgende afholde det med 12 timers arbejdsuge. I det første ferieår, er der blevet udbetalt et udligningsbeløb ved hver feriedag, jeg har afholdt samt på nul-dage (Min arbejdsuge er på 3 dage, så der indkodes 2 nul-dage, hver gang jeg holder en uges ferie).

A-Kasse: Jeg har opsagt mit medlemskab i A-kassen, da der ikke er hjælp at hente som flexjobber. Men jeg har bevaret mit medlemskab af fagforeningen. De har været til stor hjælp.

INVALIDEPENSION/TAE: Jeg får udbetaling fra min pensionskasse. Dette sker uden modregning i flexjobtilskuddet. Men flexjobtilskuddet modregnes med min løn samt mit og arbejdsgiverens pensionsbidrag.

Jeg har nu haft mit fastholdelses Flexjob i lidt over et år, og jeg er MEGA GLAD for dette og har nogle super gode ledere og kollegaer. Det giver stor værdi for mig at have et arbejde at stå op til. Det er dog stadig en udfordring for mig at få det hele til at hænge sammen. Det kræver stadig masser af hvile, træning, medicin og behandlinger hvis min fysioterapeut. Men jeg kæmper glad videre.

Held og lykke til dig.

Med venlig hilsen

Solstrålen
solstrålen er ikke logget ind   Besvar med citat