Se enkelt indlæg
Gammel 17-06-2013, 17:04   #5
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af BareFremad Se meddelelser
Nu er borderline og de andre personlighedsforstyrrelser jo ikke egentlige sygdomme, men sindslidelser, og jeg føler mig ikke syg, nej, jeg har lært at leve med det jeg nu har, selv om jeg har dage hvor jeg har migræne, og perioder hvor jeg har det skidt. Jeg føler mig ikke som en syg person. Nu er det jo arbejdsevnen man tildeles fleksjob efter, og ikke ens diagnoser, og mine arbejdsevne er rigtig godt beskrevet, og passer perfekt til de timer jeg har, uanset om jeg skulle være gået hen og være kommet mig så meget, at jeg ikke længere opfylder diagnosen borderline. Jeg vil stadig have den personlighed jeg har, og den vil stadig have "borderlinetræk", sandsynligvis.

Men jeg må påpege at selvom man har fleksjob, behøver man ikke være "syg". Man er præcis så "syg" eller "rask" som man selv føler sig. Det er ret brede begreber. Og heldigvis for det. Fleksjobbere har også ret til at have det fantastisk!
det er så absolut ikke enig i, for hvis du ikke var syg, hvorfor så kun arbejde 16 timer om ugen. så kunne du vil bare finde et arbejde uden kommunen skal give dig fleksjob.

tror du skal dele din sygdom op i 2
1
din arbejdsevne er kun 16 timer eller der omkring og så er du også syg.
ellers burde du nemlig slet og ret ikke have noget fleksjob.

2
Ja jeg er psykisk syg og har også fysiske problemer og føler heller ikke jeg er syg, da jeg har lært at mine ressourcer er meget små og det skal jeg leve med.

men for at få pension som jeg eller fleksjob som du har.
så bliver du nødt til at acceptere du ikke kan det samme som andre der kan arbejde 37 timer.

så nej vi er ikke syge som sådan, men vi har heller ikke ressourcer som en rask
jeg er syg når jeg har fået influenza

Sidst redigeret af MTVRV1; 17-06-2013 kl. 17:06.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat