Se enkelt indlæg
Gammel 20-06-2018, 13:23   #16
spyro
spyro
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2013
Lokation: assens
Indlæg: 27
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
spyro er ny på vejen
Unhappy #10

Citat:
Oprindeligt indsendt af gisne Se meddelelser
Klinisk funktion var sammen med funktionsevnebeskrivelsen af afgørende betydning i min sag.
Det er alene jobcenteret der kan anmode dem om en udtalelse, da det er dem der skal betale for det (det er ret dyrt)

Jobcenteret bad dem sammenfatte alle papirer fra læger, psykolog, ergoterapeut, funktionsevne beskrivelse mm sammen og samtidig vurdere om jeg ikke kunne have et psykiatrisk traume fra min arbejdsulykke som hvis den blev behandlet ville gøre at jeg kunne arbejde på normale vilkår

De blev i den grad sablet ned af klinisk funktion og fik læst og tordnet ørerne fulde af at jeg var psykisk, fysisk og socialt velbehandlet, at der ingen traumer var, at der ingen behandlingsmuligheder er, at der ingen udviklingsmuligheder er og at jobcenteret alvorligt skulle overveje om arbejdsmarkedet overhovedet ville kunne honorere mine skånehensyn.

De gav dem besked på at min rygskade intet psykiatrisk anliggende var men rent fysisk og at de nægtede at lave en psykiatrisk udredning da de fandt det var spild af deres tid

De gav alle læger, neurologer ogmpsykologudtalelser ret i at der ingen behandlingsmuligheder var og at jeg ingen traumer havde

Til dennafsluttende samtale tilbød klinisk funktion mig dog en samtale med deres psykolog ifht det at miste sin arbejdsidentitet, men det ville de ikke skrive i rapporten for det skulle jobcenteret ikke være en del af hvis jeg tog imod det

Da job centeret fik den rapport blev de meget stille og tilbød lynhurtig en pension så min sag kunne lukkes

Til mødet med det rehabiliterende team spurgte de kun om få ting som hvad gør du andet end medicin ifht smerterne og de lige oplyse om at der var mulighed for at træne i vand i kommuneregi hvis jeg fik lyst.
Fik indstilling til pension med skriftlig allede efter mødet

Så for mit vedkommende - hurra for klinisk funktion, selv om det også skal siges at jeg også har læst at andre har haft andre oplevelser med dem
Hej Gisne
Hvornår fik du din pension?
Jeg søger pension på det forelæggende grundlag. Og venter på at skal til samtale hos rehabiliringsteamet. Jeg har også fået en funktions undersøgelse. Og i den står der at han ikke kan se jeg kan arbejde mere.
Så jeg er jo spændt på hvad udfaldet bliver. Har for 5 år siden fået en revalidering på 4 år , men måtte stoppe ca 4 mdr før min uddannelse var færdig. Og har været i en 3 mdr. Arbejdsprøvning 1 time onsdag og fredag. Blev sat en halv time op, men der var ingen forbedring. Og der blev sagt til den afsluttende møde på stedet, at jeg højest havde 8 - 10 min arbejdstid ud at 1 times arbejde og det blev målt i henholdt til en flex jobber.

Har gået 2 gange på på smerteklinik og den sidste var ikke med et godt resultat.
Så jeg går og er meget nervøs på hvad der skal ske .
spyro er ikke logget ind   Besvar med citat