Se enkelt indlæg
Gammel 27-07-2015, 13:34   #6
tinky8
murer
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2012
Lokation: Hedensted
Indlæg: 5
Styrke: 0
tinky8 er ny på vejen
Hej Peter, jeg har talt med min læge og special læger. Der kører en sag ved arbejdsskadestyrelsen, mine nedslidninger er arbejds relateret. Jeg får sygdagpenge, de forlængede dem efter den sidste operetion, med 69 uger. Min uddannelse som ejendomsserviceteknikker, som det hedder i stedet for pedel, var på revelidering, set i bakspejlet skulle jeg aldrig have taget imod tilbudet. det blev være selvom uddannelsen var kortet ned til 15 måneder pga. merit. Men jeg skulle køre til Århus 6 gange 6 uger og køre bil er ikke noget der gør godt for min krop.
Jeg har læst de links du skrev, og er blevet en del kloger, jeg er bare bange for at de sender mig i et recurseforløb, i stedet for at give mig det flexjob. Jeg er ikke tilknyttet en arbejdsgiver, har snakket med fagforeningen, syntes ikke de har meget at byde ind med. Jeg er godt klar over at en bisidder ikke er til megen hjælp, ved heller ikke hvem det skulle være, men du har givet mig nogle gode ting til at forberede mig, så må jeg se hvad der sker d.31 august, når jeg sidder foran de høje herre.

Vh Bo

Sidst redigeret af tinky8; 27-07-2015 kl. 13:53.
tinky8 er ikke logget ind   Besvar med citat