Se enkelt indlæg
Gammel 05-04-2010, 11:49   #18
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg tænker mere, at hvis folk snyder sig til en pension, så har de fortjent den, for så ér de jo grundlæggende syge i knolden!

Tænk på alle de år de skulle bruge på løgnen, alle de besværligheder med at holde trådene sammen, undersøgelserne - om og om igen, medicinen, behandlingen, indlæggelserne, ansigtet overfor sine børn, familie og venner osv. Forstår ikke hvordan det skulle kunne hænge sammen i virkeligheden, så jeg tror simpelthen ikke på at man kan lyve så meget og overfor så mange gennem så mange år, blot for at få noget så nedværdigende som en førtidspension??!!

Én ting er, at man kan gøre sig dårligere end man reelt er overfor kommunen, ved at sige at man har ondt et givent sted. Men det er de jo ligeglade med sålænge lægen ikke har udredt problemet, og hvordan kan problemet udredes når alle scanninger og prøver kommer fuldstændig normale tilbage?
Det vil jo aldrig give mening og hænge sammen.

Og hvad mere interessant er, hvorfor i det hele taget snyde sig til en pension? Det er jo ikke noget man bliver forgyldt af, det er en titel der ofte klinger negativt og bare dét at være førtidspensionist er fyldt med forestillinger og fordomme, som jeg personligt helst ville være foruden! Så ville jeg bedre kunne se en mening med at snyde sig til fleks (nu vi snakker snyd), der ville man jo have æren i behold, om man så må sige..

Og jo, så er der RET OFTE langt fra tanke til handling. Forstår ikke hvorfor du ligefrem synes det er skræmmende. Jeg kan også få de grimmeste tanker når mine børn skal krydse den store befærdede vej alene, uden at det er ensbetydende med, at jeg har i sinde at skubbe dem ud foran en bil. Tanken er der bare, hvad nu hvis...

Jeg er af den overbevisning, at de nok skal finde ud af om man lyver på den ene eller den anden måde, og at løgnen aldrig vil kunne matche realiteterne når de først dykker ned.

Så hvis nogen virkelig har kunne snyde (specielt på den nye ordning) så må de være rendyrkede psykopater der ikke bare formår at snyde alle sagsbehandlere, men også formår at snyde alle læger, speciallæger og hele hospitalsvæsenet, samt børn, familie og venner. I årevis. Og kan de det, er det lykkedes dem at gøre dét, så er de mere berettiget til pensionen end jeg er!!! For SÅ SYG bliver jeg dog aldrig.

For mig er det indlysende at sunde raske mennesker ALDRIG ville komme ud på sådan et skråplan. Det er kun i forvejen syge og forskruede mennesker der gør den slags.

Sidst redigeret af Ninja; 05-04-2010 kl. 11:52.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat