Se enkelt indlæg
Gammel 31-03-2010, 15:41   #25
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Mariepigen Se meddelelser
Okay jeg fatter nok bare ikke helt hvordan de kan vurdere afgørelsen når de ikke har kvitteringer på mine udgifter. Den største udgiftspost er fx slet ikke nævnt i nogen af papirene fra kommunen....

På den måde med klagen, så er jeg med igen. Men det vil sige at kommunen også kan klage over afgørelsen, kors det kommer til at tage lang tid, jeg må finde min tålmodighed frem et sted
De vurderer ud fra din nedsatte funktionsnedsættelse... ikke bare ud fra, hvor mange udgifter du har. Hvis de har i afslaget skrevet, at du ikke er omfattet af personkredsen, så må du i klagen argumentere, at du er omfattet af personkredsen... Sæt dig ind i reglerne om merudgifter § 100. Henvis til lovene osv... Forklar og skriv hvorfor du absolut skal have de her ting (som medfører udgifter).

Når kommunen modtager din klage, har de ret til at se på din klage op til 4 uger. Herefter sender de den til det sociale nævn, hvis de ikke vil ændre afgørelsen.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat