Se enkelt indlæg
Gammel 19-03-2010, 17:39   #58
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej med jer,

Seneste opdate i min sag er at jeg har været til Rheumatolog i sidste uge for at blive checket for fibromyalgi. Det har jeg heldigvis ikke. Rheumatologen gik dog meget op i at beskrive mig og mit "liv". Er det normalt at det skal fremgå af hans rapport også ?.

Min sagsbehandler har modtaget rapporten fra ham og venter på den fra min psykolog, når den kommer ryger det hele til lægekonsulenten.

Jeg har for ca. 1 mdr. siden bedt om aktindsigt ved min forrige sagsbehandler, men har ikke set et eneste papir ark. Kan man bede om det blive ved jobcenter mailadr. generelt`?. Jeg vil helst ikke anmode min nuværende sagsbehandler herom, mere for ikke at virke mistroisk, er det forkert ?

Det rigtigt gode er at jeg er begyndt at få min datter lidt hjem at sove et par dage om ugen igen. Vi er begge meget glade for det og har meget tilfældes omkring heste, musik og tv. programmer, så jeg er klar til pension så jeg kan arbejde på at være der fuldt ud for mine børn. Spændende.

Det bliver også spændende at se hvad lægekonsulenten siger til alle mine rapporter her i anden omgang.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat