Se enkelt indlæg
Gammel 18-03-2010, 20:02   #53
brøkpensionist
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 06-02 2009
Indlæg: 471
Blog Indlæg: 3
Styrke: 16
brøkpensionist er ny på vejen
EU-Kommissionen

EU-Kommissionens skrivelse fra 1998, altså første advarselskud, virkede da efter hensigten, for den danske regering gik da straks i gang med at bringe sin praksis ang. efterløn i overensstemmelse med EU-retten.

I denne sag var også 3 sydslesvigere indblandet.

Bemærkelsesværdigt, at mit førtste advarselsskud fra EU-Kommissionen, ikke havde samme effekt på nogen som helst her i landet, selvom jeg nu må være sydslesviger nr. 4.

Men nu burde min herkomst fra Sydslesvig jo slet ikke spille nogen rolle overhovet.

Nu har jeg vedlagt min allersidste klage kopier af EU-Kommissionens skrivelser til mig fra den 18.5.2009 og den 9.11.2009, hvor EU-Kommissionen oplyser at have bedt de danske myndigheder om en forklaring.

Beskæftigelsesminister Inger Støjberg og Karin Møhl Larsen kunne dog ikke se noget forkert i den behandling, jeg og mit barn har fået, ligesom Ankestyrelsen heller ikke kunne det.

Så efter min mening kan EU-Kommissionen rejse en sag ved EU-domstolen med det samme, for et svar fra den danske regering på en åbningsskrivelse kan jo ikke ændre Ankestyrelsens, Det Sociale Nævns og Beskæftigelsesankenævnets afgørelser.

Det kan kun Folketingets Ombudsmand eller en domstol.

Sidst redigeret af brøkpensionist; 18-03-2010 kl. 20:06.
brøkpensionist er ikke logget ind   Besvar med citat